SIMFONIC 2026
El Castell del Rei / La Suda acollirà el dissabte 13 de juny, a les 18 h., l'actuació de l'Escola de Música l'Intèrpret de Lleida programada dins del Festival SIMFONIC 2026.
En aquesta 16a edició del festival s'interpretaran 70 concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 3.500 estudiants d’escoles de música des d'espais destacats de Catalunya i Balears.
A les 19 hores, els 3.500 músics interpretaran a la vegada la cançó “Rikiti” en honor al padrí de l’esdeveniment: MAMA DOUSHA.
L’associació SIMFONIC neix l’any 2010 amb l’objectiu de vehicular l’organització del festival homònim, i amb la missió de visualitzar la tasca que venen realitzant les escoles de música i aconseguir que els joves músics siguin els protagonistes.
Activitat gratuïta.
Més informació del Festival SIMFONIC: www.simfonic.org
Organitza: Festival Simfonic- Escola de Música l'Intèrpret de Lleida
Col·labora: Consorci del Turó de la Seu Vella